Followers

Powered By Blogger

Popular Posts

Sunday, May 13, 2007

الله يحرقك ياحسين

الله يحرقك ياحسين انت وامك بصراحه خنقتوني
صحيت الصبح وكلي سعادة نايمة كويس ومزقططة وقلت انزل اروح الشغل وقلت تاكسي بقي بسرعة اتأخرت علي صاحبتي المهم لقيت تاكسي قولتله المترو قاللي ماشي ركبت ومفيش خطوتين والا وواحدة وقفته وسألته مدرسه النقراشي الابتدائي قالها ماشي وانا مستعجله راحت ركبت ولقيتها بتنده ياحسين يلا ياواد اركب بسرعة ولقيت حسين بيركب وجنبه امه اللي كتيييييييييييييييييييييرة اوي حسيت انهم قعدوا عليا وبعد حبه قالت للسواق نزلني هنا وبعد كده نزل حسين عند المدرسه اصل حسين عند امتحان وخايف لاحسن ميردوش يدخلوه كل ده والتاكسي واقف وحسين بيأوأ وانا اتخنقت روح ياحسين وحسين يقول لا يمااااااااااامااااااااااااااا انا خايف وانا عاوزة ارميهم الاتنين من التاكسي حسيت اني راكبه ميكروباص المهم علي ما قررت هتعمل ايه كان السواق اتخنق قالها يلا ياستي قالتله طب ثواني انزل الشنطة دي عند ام سيد وعلي ما البرميل اتحرك كنت انا مت من الخنقة ومن الزنقة ونزلت لقيت ابو سيد فاتح محل عصير قصب اسيب الشنطة دي فين ليه رايحة لاخر الشارع سيبيها ورا البنك والا اقولك ورا الثلاجه والسواق يستعجلها وهيه برود الدنيا بس ركبت وبعد حوالي 10 خطوات قالتله بس المدرسه اهي كنت هنفجر فيها وخدتلها كاك دقيق علي ماحموله الاسمنت تنزل والحمد لله وصلت لصاحبتي وركبنا وروحنا الشغل
إلهي مايوقع في طريقكوا حد زييهم ويحرق حسين وامه

4 comments:

Eric Matt said...


لا لا يا ماسة لا

متدعيش على حد بالحرق في النار

طبعا انت مش قصدك

بس خدي بالك الملائكة بتقولك و لك بمثل

فخدي بالك

واستهدي بالله و ادعيلي بالخير

ربنا يكرمك يا رب

:))

ربنا يصلح حالك و يوفقك

تحياتي لك من ماناساس البلد

Unknown said...

بس حسين ضحكنا يومها كتير

لو تفتكري


صحيح اتأخرنا بس كفاية رسم ضحكة



والله افتكرتك بتتكلمى عن حسين تانى

Mr-Biboooo said...

تعملى ايه لو ركبتى مع حسين و امه قطر من الاقصر لاسكندرية تلاتاشر ساعة

الجنوبى said...

قلبى معاكى (الله يحرقك ياحسين)...........عمورة اللعيب