Followers

Powered By Blogger

Popular Posts

Sunday, October 14, 2007

ليلة العيد


ليلة العيد كانت ليلة ولا كانت علي بالي اصلا عادي كنت في البيت وفجأة طقت في دماغي انزل اشتري لبس وفي ثواني اتشلقبت ونزلت وانا في السكه كلمت صاحبتي وقررنا نتقابل بعد ما هيه تعمل شويه مشاوير كده ونزلت الاول اشتري برفان لان النوع اللي بستعمله لازم اركبه من عند حد معينوبعد كده نزلت شارع فؤاد ودخلت محل فري لاين لاني بحبه وانا ماسكه جاكيت شيك كلمتني صديقتي سبت اللي في ايديا وطرت علي هارديز اللي في التحرير وانا واقفه لقيت شخص كان معايا في الجامعة سلم عليا وفضل واقف طبعا عشان يطمن اني واقفه في المكان ده مستنيه بنت مش.... وفعلا جت صاحبتي ومشينا دخلنا شارع قصر النيل ولاني مش متردده فاللي بيعجبني بشتريه طالما جه مقاسي وفعلا جبت بلوزة وجاكيت شكلهم امور كده وخرجنا قعدنا علي كافيه كده قدام فندق اكتشفته من المره اللي فاتت انه فندق مشهور وقعدنا نرغي ونتكلم وفجأة قالتلي انا جعانه قلت اوك ناكل سوا وافتكرت اني عاوزة حزام مشينا للناصيه واشترينا واحد بعد كده كوك دور والا دار القمر ولاني مكلتش من دار القمر قبل كده وافقت واكلنا بيتزا ومناقيش لبنه وخضروات رجعتني بالماضي 6 نسين ايام الاردن واتبسطنا اوي وبعد كده مشينا للمترو ونزلنا اتجهت وصديقتي الي اتجاه حلوان ومنه انا دخلت علي اتجاه المرج ازاي معرفش ووقفت علي الرصيف الناحية التانيه اطلع لساني لصديقتي واللي فرحني ان المترو بتاعي جه الاول وسبتها علي المحطه
كانت ليله جميله بعيدا عن انها ليلة عيد ولكن لاننا كنا سوا وقضينا وقت ممتع
كل سنه وانتم طيبين

3 comments:

مدونة كل العرب said...

كل سنة وحضرتك بالف صحة وسلامة
عيد سعيد

Anonymous said...

عزيزتى ماسة

وليه صديقك عايز يطمن ؟ كان فيه ايه قبل كده ؟

وانت بالصحة والسلامة وربنا يخللى ايامك كلها اعياد

الجنوبى said...

لانى صعيدى فهاسالك هوا ينفع البنات تخرج باليل ..........عمورة اللعيب