Followers

Powered By Blogger

Popular Posts

Tuesday, January 29, 2008

مطر قلبي



ما اجمل المطر انا بحب الشتا اوي

يمكن عشان انا من مواليد الشتا والناس دول بيبقوا رومانسيين اوي

الشتا بالنسبة ليا حب دفا رومانسية عقل رزانه عند

انا سعيده اوي بالجو ده وافتكرت ماجدة الرومي وهيه بتقول

هواياتي صغيرة واهتماماتي صغيرة وطموحي ان امشي ساعات معك تحت المطر

بس انا نفسي اعمل كده في اسكندرية الجو هناك مشتقاله جدا بس للاسف ظروفي متسمحش اسافر اليومين دول لظروف الشغل بس بحلم اني هناك مستمتعة ولاني محرومة من مطر اسكندرية حاسة قلبي بيمطر بس دفيان معوض شوية برد الليالي

4 comments:

Anonymous said...

ما أجمل ليالي الشتاء والمطر وأجواء السماءالمليئه بالغيوم على شواطئ الاسكندريه
أشعر بالسعاده عندما أرى بعض الكلمات الرقيقه التي تنبع منك بكل معاني الاحاسيس الصادقه التي تتعايش معكي الان
أتمنى لك حياه أعمق مليئه بالسعاده والتوفيق مع من تحب ( ميكي )

أخـت فـى الله said...

انا اسكندرانية
واعرف معنى زخات المطر الماسية فوق اسطح المدينة
وسطح راسى ايضا
غريبة ان المطر بيعطى الاحساس بالدفء وليس العكس!!

لحظة تأمل said...

ما اجمله هذا الوقت من العام

انا كمان بعشق الشتا
وبحس بالدفا فى عز المطر
يمكن لانى من مواليد الشتا برده؟

انا بحس ان الشتا هو اللى بيشحنى عشان اعيش باقى السنة واستناه تانى

mostafa rayan said...

في اغنية حلوة بتقولك
في اسكندرية الشتا جنة